سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد . [امام علی علیه السلام]
آشیانه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آشیانه آل محمد(ص)

یکی از مقامات حضرت معصومه (س توسط امام باقر علیه السلام به آن حضرت نسبت داده شده است، کریمه اهل بیت بودن است. از مرحوم آیت الله العظمی سید محمود مرعشی نقل شده است که بسیار علاقمند بودم که به طریقی محل قبر شریف جده‏ام حضرت زهرا سلام الله علیها را بیابم. برای این مقصود، ختم مجرّبی انتخاب کرده و چهل شب به آن مداومت کردم، تا شاید به این طریق، از محل مرقد شریف حضرت زهرا علیهاالسلام آگاه گردم. شب چهلم بعد از انجام ختم و توسل فراوان به بستر خواب رفتم در عالم خواب به محضر امام باقر یا امام صادق علیهماالسلام رسیدم، امام به من فرمود: «علیک بکریمة اهل البیت؛ به دامن کریمه اهل بیت چنگ بزن.» تصور کردم که منظور امام از این جمله حضرت زهرا (علیهاالسلام) است. عرض کردم: آری قربانت گردم، من نیز ختم را برای همین گرفتم که محل شریف قبر حضرت را دقیق‏تر بدانم و زیارتش کنم. حضرت فرمود: منظور من، قبر شریف حضرت معصومه در قم است. سپس افزود: به خاطر مصالحی، خداوند اراده کرده است که قبر حضرت زهرا علیهاالسلام برای همیشه از همگان مخفی باشد. از این رو قبر حضرت معصومه تجلیگاه قبر شریف حضرت زهرا علیهاالسلام قرار داده و شکوه و عظمت مرقد حضرت را در قبر حضرت معصومه متجلّی کرده است.

مرحوم سید محمود مرعشی وقتی از خواب بر می‏خیزد، تصمیم می‏گیرد که با اعضای خانواده خود روانه قم شود و در آنجا ساکن گردند. آری اینجاست که رنگ وبوی مدینه دارداینجا تجلیگاه عصمت کبریایی یاس کبود است.میگویند اگر دلتنگ مدینه شدی دلت هوایی بقیع شد یه سر بیا حرم بی بی اصلا هرموقع دلتنگ اهلبیت شدی دستانت رادخیل حرم قشنگش نما وبا ضریح چشمانت بایک یک اهلبیت در حرم حضرت معصومه نجوا کن چراکه اینجا جایی برای نومیدی نیست واینجا آشیانه آل محمداست رفیق رفتی زیارت ما در هم دعاکن...

ه آل محمد(ص)است رفیق رفتی زیارت ماروهم دعا کن...

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ابراهیم قربانی ( پنج شنبه 87/1/29 :: ساعت 11:31 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

داستان توسل به حضرت زهرا(س)
لیله القدر وفاطمه(س)
روزهای غربت علی
درتعزیت آفتاب(فاطمیه اول)
میلاد حضرت زینب(س)
سیدشهیدان اهل قلم
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 46303
» درباره من

آشیانه

» فهرست موضوعی یادداشت ها
فرهنگی[2] .
» آرشیو مطالب
زینب امام رضا

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب